10 May 2008, 11:14
beste mensen,
Hartstikke bedankt voor de tips, ik bleek inderdaad een slechte massa te hebben. ze werken nu weer als nieuw! : 8)
Cibie en Hella geven idd soms problemen, zoals ik ooit heb ondervonden met een 244 uit 1975. die merken achterlichten (ook wel toegepast op de latere 144-164 series) zijn daarop sowieso niet uitwisselbaar.
Maar hier waren de stekkers hetzelfde van, dus daar was ik al niet zo heel bang voor.
Had gisteren ook al gedacht aan de volgorde in de kabels te checken... gelukkig niet aan begonnen...
Maar goed, dus als er problemen zijn met de acterlichten, eerst de massa checken. goeie tip!
Prettig weekend!
groeten,
Vincent.
Hartstikke bedankt voor de tips, ik bleek inderdaad een slechte massa te hebben. ze werken nu weer als nieuw! : 8)
Cibie en Hella geven idd soms problemen, zoals ik ooit heb ondervonden met een 244 uit 1975. die merken achterlichten (ook wel toegepast op de latere 144-164 series) zijn daarop sowieso niet uitwisselbaar.
Maar hier waren de stekkers hetzelfde van, dus daar was ik al niet zo heel bang voor.
Had gisteren ook al gedacht aan de volgorde in de kabels te checken... gelukkig niet aan begonnen...
Maar goed, dus als er problemen zijn met de acterlichten, eerst de massa checken. goeie tip!
Prettig weekend!
groeten,
Vincent.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)