6 April 2008, 13:50
Ja Ja Jakobus,het zelfde had ik vorige week,ik zie daar een paar draden gebroken in het scharnier,de reden dat mijn a.ruitenwisser het niet deed,wel wat te doen?je haalt de hemel achter in de hoek iets los door te trekken aan de hemel,daar zie je een multistekkertje met 4 aansluitingen,ik heb eerst het scharnier verwijderd met torx Ãn dop 12 let op:de klep wil nu alle kanten opgaan,hulp is nodig!de draad is door het scharnier te volgen en ook zo leg je dus een nieuwe met behulp van een lasdraadje trek je de nieuwe draad de klep in,let op:de draad moet eerst door de rubberen pakking van beide scharnieren!en eenmaal in de klep sluit je alles aan zoals het zit onder de hemel kleur bij kleur enz.een vieraderige draad van 6 mm.is perfect hiervoor,ja en toen ook maar de andere kant gedaan,ging gemakkelijker dan de eerste keer,denk daarbij wel om de massadraad(die dikke bruine! als die kapot is ook vervangen,mijn kentekenplaatverl.ging een stuk feller branden!nou succes ermee en lukt het niet?mailen
andigheid wordt gestraft