6 March 2008, 12:14
Ik zou zeggen dat luchtweger niet helemaal sluit, of dat een onderdeel in de unit voor hetzelfde effect zorgt:
als de luchtweger een beetje geopend is, spuit deze constant brandstof in (ook als je auto alleen op contact staat vlgs mij). Dan verzuipt ie dus. En als ie eenmaal loopt, dan hoort de luchtweger toch te openen en zal je motor zich uiteindelijk herstellen.
Het zou denk ik niet met de CO schroef te maken mogen hebben, die regelt alleen de benzine/luchtverhouding, maar misschien dat je toch zoiets krijgt als je m helemaal in zou draaien?
als de luchtweger een beetje geopend is, spuit deze constant brandstof in (ook als je auto alleen op contact staat vlgs mij). Dan verzuipt ie dus. En als ie eenmaal loopt, dan hoort de luchtweger toch te openen en zal je motor zich uiteindelijk herstellen.
Het zou denk ik niet met de CO schroef te maken mogen hebben, die regelt alleen de benzine/luchtverhouding, maar misschien dat je toch zoiets krijgt als je m helemaal in zou draaien?
