3 March 2008, 02:05
check nogmaals alle vacuumleidingen en alle inlaatleidingen heel goed op lekkage. Ook je gasklephuis enzo. Wellicht is je inlaatpakking lek? Spuit er met draaiende motor eens wat WD40 op. Bubbeltjes? Lek!
Verder kun je de stationairklep controleren. Dat staat hier ergens in het grote K-jet topic. Misschien een idee. Kan zijn dat die blijft lekken. Dan lopen je cilinders vol benzine en krijg je een verzopen motor.
Is je luchtfilter goed trouwens? Ik heb er hier nog een nieuwe liggen die je voor een zacht prijsje mag overnemen. Nieuw kostte die iets van 45 euro maar dat vraag ik er niet voor.
En ja inderdaad je systeemdruk checken. Zie ook K-jet topic. Heb je je brandstoffilter al vernieuwd?
Verder kun je de stationairklep controleren. Dat staat hier ergens in het grote K-jet topic. Misschien een idee. Kan zijn dat die blijft lekken. Dan lopen je cilinders vol benzine en krijg je een verzopen motor.
Is je luchtfilter goed trouwens? Ik heb er hier nog een nieuwe liggen die je voor een zacht prijsje mag overnemen. Nieuw kostte die iets van 45 euro maar dat vraag ik er niet voor.
En ja inderdaad je systeemdruk checken. Zie ook K-jet topic. Heb je je brandstoffilter al vernieuwd?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

