13 February 2008, 01:02
Bedankt voor de info, Jan-Willem.
De polarisatie moet goed zijn, anders brandt de lamp op spaarstand ook niet.
Voor de knipperlichten er een weerstand tussen zetten wil ik niet, daar verwarm je lucht en verarm ik mezelf mee. :'(
Dus zal ik op zoek moeten naar een anders werkende knipperinstallatie, verarmt me ook maar op de lange termijn komt dat wel weer goed.
Bij mijn auto gaan de stadslichten op volle sterkte branden zodra ik de sleutel omdraai.
Als ik de lichtschakelaar in stand 1 zet gaan ze op spaar stand branden, zodat ik aanneem dat je die als parkeerverlichting gebruikt.
Als ik de lichtschakelaar in stand 2 zet, komt het dimlicht erbij en blijven de stadslichten in de spaarstand, evenals met groot licht.
De polarisatie moet goed zijn, anders brandt de lamp op spaarstand ook niet.
Voor de knipperlichten er een weerstand tussen zetten wil ik niet, daar verwarm je lucht en verarm ik mezelf mee. :'(
Dus zal ik op zoek moeten naar een anders werkende knipperinstallatie, verarmt me ook maar op de lange termijn komt dat wel weer goed.

Bij mijn auto gaan de stadslichten op volle sterkte branden zodra ik de sleutel omdraai.
Als ik de lichtschakelaar in stand 1 zet gaan ze op spaar stand branden, zodat ik aanneem dat je die als parkeerverlichting gebruikt.
Als ik de lichtschakelaar in stand 2 zet, komt het dimlicht erbij en blijven de stadslichten in de spaarstand, evenals met groot licht.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.