3 January 2008, 21:10
nee klauwen zaten goed bij mij (daanheijn had ze verkeerd om) de enkele nippels zitten allemaal aan de bovenkant (afgekeken bij de 245
).
Ik heb de hoofdremcilinder uit elkaar gehaald en de rubbers zien er nog redelijk uit maar er zat een hoop troep tegen de wanden. Als ik alles een beetje op een rijtje zet kan het niks anders als lucht zijn-> hoofdremcilinder vervangen, klauwen zijn gereviseerd en lucht/vloeistof dicht, nergens lekkage in het systeem en de rembekrachtiger heeft volgens mij niks met het sponsig gevoel in het pedaal te maken (correct me if i'm wrong)
). Ik heb de hoofdremcilinder uit elkaar gehaald en de rubbers zien er nog redelijk uit maar er zat een hoop troep tegen de wanden. Als ik alles een beetje op een rijtje zet kan het niks anders als lucht zijn-> hoofdremcilinder vervangen, klauwen zijn gereviseerd en lucht/vloeistof dicht, nergens lekkage in het systeem en de rembekrachtiger heeft volgens mij niks met het sponsig gevoel in het pedaal te maken (correct me if i'm wrong)
245 GL => B230F aka De Rooie