30 December 2007, 16:54
Vandaag de remklauw lv terug losgehaald om dat ik vermoede dat er een een vuiltje of dergelijke de ontluchting nippels verstopte. Bleek inderdaad een klein stukje vuil te zijn dat het ontluchten gewoon onmogelijk maakte. Vol goede moed alles terug gemonteerd en begonnen met het ontluchten. Er is nu 1600cc remvloeistof doorheen gegaan dus de oude troep is er echt uit en ook is er geen enkel miniscul luchtbelletje meer te bespeuren. Maar helaas wordt het rempedaal niet harder om niet te zeggen dat je gewoon tot op de bodem kan duwen :
Alles gecontroleerd op lekken en alle nippels nog eens goed bekeken maar dat zit allemaal goed. Heb toen de banden maar even gemonteerd en een stuk in de wei gereden maar niks enkel als je het pedaal tot op de bodem duwt komen de zuigers in actie... dus nu de volgende stap ??? zit nu te denken aan de rembekrachtiger ( dat grijze aluminium ding tegen het schutbord) maar hoe kan ik controleren of deze het doet???
Moet nu wel een beetje vaart gaan maken aangezien de 8ste de auto naar de garage gaat om de motor even af te stellen (en dan maar hopen dat ze niet tot gekke ontdekkingen komen)
Alles gecontroleerd op lekken en alle nippels nog eens goed bekeken maar dat zit allemaal goed. Heb toen de banden maar even gemonteerd en een stuk in de wei gereden maar niks enkel als je het pedaal tot op de bodem duwt komen de zuigers in actie... dus nu de volgende stap ??? zit nu te denken aan de rembekrachtiger ( dat grijze aluminium ding tegen het schutbord) maar hoe kan ik controleren of deze het doet???Moet nu wel een beetje vaart gaan maken aangezien de 8ste de auto naar de garage gaat om de motor even af te stellen (en dan maar hopen dat ze niet tot gekke ontdekkingen komen)
245 GL => B230F aka De Rooie

