25 December 2007, 00:18
De rubbers van de zuigers van m'n 262C zijn helemaal op, bij het verwijderen van de remblokken vielen de stukken rubber er tussen uit :
(en dan nog denken dat ik ermee gereden heb)
Nu heb ik nog perfect werkende remklauwen van een 700 serie uit 1990 liggen, deze zijn echter totaal anders opgebouwd (om de blokken te vervangen moet men een deel van de klauw naar boven klappen) de schijven zijn echter wel hetzelfde net als de diameter van de remslangen en de bevestigingspunten. Maar is het eigenlijk wel mogelijk om dit uit te wisselen? Gaat het geen probleem geven met druk of dergelijke?
(en dan nog denken dat ik ermee gereden heb) Nu heb ik nog perfect werkende remklauwen van een 700 serie uit 1990 liggen, deze zijn echter totaal anders opgebouwd (om de blokken te vervangen moet men een deel van de klauw naar boven klappen) de schijven zijn echter wel hetzelfde net als de diameter van de remslangen en de bevestigingspunten. Maar is het eigenlijk wel mogelijk om dit uit te wisselen? Gaat het geen probleem geven met druk of dergelijke?
245 GL => B230F aka De Rooie