16 December 2007, 16:26
De kachelmotor is binnen 8)
Maar gisteren heb ik bij de zekering getest of de draad naar de kachelmotor wel stroom krijgt en toen ik mijn tester tegen de kabel hield begon de kachelmotor te blazen :o Hij krijgt dus niet genoeg massa. Heb daarna de middenconsole losgehaald om te kijken of er misschien een kabel los zat, maar zo gemakkelijk kom ik er niet vanaf ;D
Geen losse draden dus. De draden van de kachelmotor lopen naar de schakelaar en daartussen zit een afsplitsing naar de draden die naar de schakelaar van de airco lopen. Op de rode draad naar de kachelmotor stond geen stroom.
Maar de motor zelf draait dus nog en ligt het aan wat anders. Volgende week ga ik de rubbers van de reactiestangen vervangen, dan loop ik samen met de monteur de bekabeling wel bij langs. Hopelijk kunnen we dan het 'lek' vinden. Is iig minder werk dan de motor vervangen ;D
Maar gisteren heb ik bij de zekering getest of de draad naar de kachelmotor wel stroom krijgt en toen ik mijn tester tegen de kabel hield begon de kachelmotor te blazen :o Hij krijgt dus niet genoeg massa. Heb daarna de middenconsole losgehaald om te kijken of er misschien een kabel los zat, maar zo gemakkelijk kom ik er niet vanaf ;D
Geen losse draden dus. De draden van de kachelmotor lopen naar de schakelaar en daartussen zit een afsplitsing naar de draden die naar de schakelaar van de airco lopen. Op de rode draad naar de kachelmotor stond geen stroom.
Maar de motor zelf draait dus nog en ligt het aan wat anders. Volgende week ga ik de rubbers van de reactiestangen vervangen, dan loop ik samen met de monteur de bekabeling wel bij langs. Hopelijk kunnen we dan het 'lek' vinden. Is iig minder werk dan de motor vervangen ;D
1980 GL Diesel (USA)

