3 December 2007, 22:20
Ja ik blijft het wel ruig vinden een D24TIC, paar kleine mods en je zit op een 300(+)nm koppel, dan heb je een behoorlijk snelle 240. Denk als de topicstarter een nette uitlaat gebruikt/maakt wat betreft diameter(denk aan 3"), de leuke ic die hij al heeft, de turbodruk omhoog met eventueel een iets grotere of beter turbo en de brandstofdruk daarop kan aanpassen het een leuke wagen is. Dan nog op biodiesel en je hebt iets echt unieks.
Voor mij is de reputatie van de blokken, het moeilijk sleutelen door specifieke diesel techniek, specialistisch gereedschap en moeilijk bereikbare plekken het grootste struikelblok. Zou het graag willen, maar denk dat een redblock een stuk makkelijker is.
Voor mij is de reputatie van de blokken, het moeilijk sleutelen door specifieke diesel techniek, specialistisch gereedschap en moeilijk bereikbare plekken het grootste struikelblok. Zou het graag willen, maar denk dat een redblock een stuk makkelijker is.