25 November 2007, 22:36
Vandaag met mijn zwager,gewoon nog eens de volvo gestart,we concluderen dat hij eerst op 3 poten loopt en dat even daarna de 4e wederom meedoet.
Turbo is perfect, mede door de doordachte constructie van VOLVO (zie de olieleidingen die de boel gesmeerd houdt).
Kunnen een hoop turbo fabrikanten een hoop van leren.
Duidelijk te zien dat de Volvo veel kennis heeft uit de vrachtwagen wereld !
Conclusie: Rotor,verdelerkap,bougiekabels, en bougies.
We denken niet aan de injectoren.
Voor de rest hebben we ondanks het weer de carroserie eens grondig van binnen bekeken.
Ziet er na uit dat ik precies op tijd deze volvo in handen heb.
Ziet er nog goed uit,enkel op sommige plekken is het niet kwaad om er OWATROL ,roestwerend primer
op te smeren en af te lakken in de orginele kleur.
Vooral waar de reserveband zit mag een likje gebruiken.(net op tijd gelukkig)
Dit is volgens mij de zwakste plek of heb ik het mis.
Al ziet je reserve wiel bak er goed uit, dan adviseer ik in ieder geval aan een ieder om dat met OWATROL
te behandelen.
Bij de Mini's werkt dat spul uitzonderlijk goed,en dat plaatwerk is toch wel een paar mm dunner.
Voor de rest nog steeds lol. (gezien de aanschaf prijs uiteraard)
Turbo is perfect, mede door de doordachte constructie van VOLVO (zie de olieleidingen die de boel gesmeerd houdt).
Kunnen een hoop turbo fabrikanten een hoop van leren.
Duidelijk te zien dat de Volvo veel kennis heeft uit de vrachtwagen wereld !
Conclusie: Rotor,verdelerkap,bougiekabels, en bougies.
We denken niet aan de injectoren.
Voor de rest hebben we ondanks het weer de carroserie eens grondig van binnen bekeken.
Ziet er na uit dat ik precies op tijd deze volvo in handen heb.
Ziet er nog goed uit,enkel op sommige plekken is het niet kwaad om er OWATROL ,roestwerend primer
op te smeren en af te lakken in de orginele kleur.
Vooral waar de reserveband zit mag een likje gebruiken.(net op tijd gelukkig)
Dit is volgens mij de zwakste plek of heb ik het mis.
Al ziet je reserve wiel bak er goed uit, dan adviseer ik in ieder geval aan een ieder om dat met OWATROL
te behandelen.
Bij de Mini's werkt dat spul uitzonderlijk goed,en dat plaatwerk is toch wel een paar mm dunner.
Voor de rest nog steeds lol. (gezien de aanschaf prijs uiteraard)