23 November 2007, 22:49
Haha, ik gebruik de uitstapjes naar 'de loods' naast mijn studie als een moment lekker afreageren met je handen in het vet. Eigenlijk is hij vooral de man van het plaatwerk (strakmaken, lassen, plamuren, spuiten etc.) Ik ben meer de man van het motorische deel (lagers, zuigers, koppeling, wielophanging etc.), bedrading etc. Hierdoor kunnen we lekker naast elkaar werken. Verder moet ik eigenlijk zeggen dat de samenwerking eigenlijk gewoon goed gaat. Het gaat ook om de lol van het project. Anders hadden voor het uitgegeven bedrag inmiddels ook de steeds geroemde turbo op marktplaats kunnen komen!
Ik ben echter meer de miereneuker en hij is de redelijk precieze ;D. Al met al is het dus vooral gezellig en omdat ik al een tijdje niet meer thuis woon ook een leuk moment om weer eens iets af te spreken.
Maar natuurlijk zou ik liegen als we niet af en toe lekker vloeken of elkaar de schuld gegeven als weer eens iets niet snel genoeg gevonden kan worden
.
Ik ben echter meer de miereneuker en hij is de redelijk precieze ;D. Al met al is het dus vooral gezellig en omdat ik al een tijdje niet meer thuis woon ook een leuk moment om weer eens iets af te spreken.
Maar natuurlijk zou ik liegen als we niet af en toe lekker vloeken of elkaar de schuld gegeven als weer eens iets niet snel genoeg gevonden kan worden