14 November 2007, 21:37
ja klopt helemaal, een visco fan die altijd meeloopt koelt beter. maar het valt mij op dat met de te laat aanslaande efan de temp als ik eenmaal rijd nooit te hoog komt. Alleen als ik stilsta gebeurt dat. Wat dat betreft lijkt het me dat een visco fan die altijd meedraait een beetje verspilling is, niet dat het veel echt veel uitmaakt hoor.
Ik heb het verbruik niet getest, misschien zet ik de visco fan er wel weer in maar ik denk dat dat krap is met de intercooler er bij.
Ik ben aan het kijken naar traploos gestuurde efans, een toerentalregelaar op de 850 fan of de fan zoals in de nieuwere zit, die hebben zelfs fans met 3-fase motoren, helemaal high tech.
Ik heb het verbruik niet getest, misschien zet ik de visco fan er wel weer in maar ik denk dat dat krap is met de intercooler er bij.
Ik ben aan het kijken naar traploos gestuurde efans, een toerentalregelaar op de 850 fan of de fan zoals in de nieuwere zit, die hebben zelfs fans met 3-fase motoren, helemaal high tech.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

