19 October 2007, 09:43
a.huis schreef:TheSaint77 schreef:daanheijn schreef:Dus ik zou de turbo inlaat met het mooie turbo logo een kwart slag kunnen draaien zodat de opening naar voren wijst en met wat bochtenwerk alsnog aan kunnen sluiten!?
Met enige handigheid wel ja. Ik heb het al ergens gezien. Je zult wellicht eea aan moeten passen om het goed vast te zetten maar het moet kunnen. En anders moet je die inlaat laten vervallen en er een andere op klussen.
Daar is toch een andere bocht voor nodig vanaf het spruitstuk ? de diameter van zo'n bocht is i.i.g. groter dacht ik .
officiëel wel (die andere origineel Volvo bocht voor een IC heeft Jelmar bij mij van t weekend 'aangepast' om als luchtfilteraansluiting te dienen ;D) Maar officieus, als je liever alles origineel wil houden niet nee. Oftewel, alles is natuurlijk passend te maken. Ook met niet al te veel inspanningen.
Ik heb dat ding ook nog liggen trouwens, met dat Turbo logo erop. Maar ik denk niet dat die nog past met het B230FT spruitstuk. Helaas!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"