17 October 2007, 14:03
Ja, een intercooler is inderdaad een must have. We willen echter ook op LPG gaan rijden en dat is nu de eerst volgende stap als alles op benzine goed draaid. Bij een intercooler moet je ook meteen je inlaatspruitstuk vervangen als ik het goed heb begrepen. Dit is weer extra werk waar we nu nog niet op zitten te wachten. Eerst moet alles goed gaan lopen op benzine en lpg, daarna zien we wel weer verder.
Wat betreft de bekabeling. Het probleem waar ook the Saint tegenaan loopt, de blauwe draad in de stekker van de kabelboom van de motor die niet aanwezig is in de stekker aan de auto zijde, heb ik nog steeds niet opgelost. Gekoppeld met punt 50 van het contact (volgens de vele schema's van K-jet) laat de auto vervolgens al starten in stand II van het contactslot!!!?? Nog grote vraagtekens dus!
Wat betreft de bekabeling. Het probleem waar ook the Saint tegenaan loopt, de blauwe draad in de stekker van de kabelboom van de motor die niet aanwezig is in de stekker aan de auto zijde, heb ik nog steeds niet opgelost. Gekoppeld met punt 50 van het contact (volgens de vele schema's van K-jet) laat de auto vervolgens al starten in stand II van het contactslot!!!?? Nog grote vraagtekens dus!