14 September 2007, 12:00
Mooi om te horen dat je de wagen gekocht hebt!
Ik heb ook een keer plotseling een jankende pomp gehad. Oorzaak was dat ik de auto met max stuuruitslag geparkeerd had en door de druk olie in de rubber hoezen is gelopen, de stuurbekrachtigingpomp is dus gaan lekken...helaas. Ik moest helaas eerst nog 200 km naar huis rijden wat natuurlijk gelukt is, wel soms in de bochten wat minder bekrachtiging, maar op de snelweg merk je daar toch niks van. Ik had het reservoir bekeken, maar die stond gewoon tussen de min. en max. Thuis toch maar wat bijgegooid en het is nu weer over en doet het prima!
En een WPHB heb ik gekocht op de Volvo Beurs in oktober, dus als je een maand kunt wachten.
Ik heb ook een keer plotseling een jankende pomp gehad. Oorzaak was dat ik de auto met max stuuruitslag geparkeerd had en door de druk olie in de rubber hoezen is gelopen, de stuurbekrachtigingpomp is dus gaan lekken...helaas. Ik moest helaas eerst nog 200 km naar huis rijden wat natuurlijk gelukt is, wel soms in de bochten wat minder bekrachtiging, maar op de snelweg merk je daar toch niks van. Ik had het reservoir bekeken, maar die stond gewoon tussen de min. en max. Thuis toch maar wat bijgegooid en het is nu weer over en doet het prima!
En een WPHB heb ik gekocht op de Volvo Beurs in oktober, dus als je een maand kunt wachten.
Volvo 244 GLE '79 220 dkm LPG B21E