12 September 2007, 20:04
Ik denk dat het tijd is voor een grote beurt met wat extra werk 
Door die grote beurt zal het onregelmatig lopen waarschijnlijk wel over zijn.
Giert je stuurbekrachtigingspomp of je snaar?
In het eerste geval wil verse olie wel eens helpen, in het tweede een nieuwe snaar.
Beetje oliezweet aan de kop zou ik me niet druk om maken, als het verbruik binnen de perken blijft.
De krukaskeerring is vanaf buiten te vervangen (doe dan ook meteen je distributieriem, want die heb je dan toch los)
achterklep is te vervangen, wielkasten worden laswerk en de rest is simpel
Op de foto is de roest aan de wielkasten niet te zien, dus dat kan nog wel een paar jaar

Door die grote beurt zal het onregelmatig lopen waarschijnlijk wel over zijn.
Giert je stuurbekrachtigingspomp of je snaar?
In het eerste geval wil verse olie wel eens helpen, in het tweede een nieuwe snaar.
Beetje oliezweet aan de kop zou ik me niet druk om maken, als het verbruik binnen de perken blijft.
De krukaskeerring is vanaf buiten te vervangen (doe dan ook meteen je distributieriem, want die heb je dan toch los)
achterklep is te vervangen, wielkasten worden laswerk en de rest is simpel

Op de foto is de roest aan de wielkasten niet te zien, dus dat kan nog wel een paar jaar

264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986