24 October 2005, 18:31
een geplofte motor bij 240 pk en een verbruik van 1 op 4???? dat is wel heel erg stom, het blok moet zeker 350 pk kunne hebben als het in goede staat is en goenoeg benzine krijgt.. op turbobricks hebben ze B21FT's op 230 pk+ op standaard injectie systeem, met wat extra trucjes.
Ik zou trouwens een hele B230FT uit een 8940 in een 240 zetten, die blokken zijn misschien wat duurder maar wel een zuiniger enzo, en wat meer pk standaard (hoger compressie, lagere interne wrijving etc). samen met alle sensoren en andere mooie onderdelen die erop zitten wordt dat een mooi blokje...
en de gaten voor lpg injectoren: de gaten van de K-jetronic injectie kunne gewoon uitgeboord worden, das ook vrij makkelijk, dan kun je 8 injectoren hebben, 4 voor gas en 4 voor benzine..
Ik zou trouwens een hele B230FT uit een 8940 in een 240 zetten, die blokken zijn misschien wat duurder maar wel een zuiniger enzo, en wat meer pk standaard (hoger compressie, lagere interne wrijving etc). samen met alle sensoren en andere mooie onderdelen die erop zitten wordt dat een mooi blokje...
en de gaten voor lpg injectoren: de gaten van de K-jetronic injectie kunne gewoon uitgeboord worden, das ook vrij makkelijk, dan kun je 8 injectoren hebben, 4 voor gas en 4 voor benzine..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

