27 August 2007, 21:59
Heren, dank voor het meedenken.
Ik denk dat de driewegklep-relais kapot is, loskoppelen van de voedingsdraadjes of verwisselen heeft geen enkel effect: onder alle omstandigheden blijft de slang vacuum zuigen met als gevolg dat de mechanische klep dichtslaat. Inderdaad loopt ie minder goed omdat het vacuum-systeem wordt verstoord. Ik heb nu de slang losgekoppeld van de mechanische klep en afgedopt. Hij loopt nu al beter, maar starten blijft een beetje een lastig punt.
Ik wil gewoon zo'n nieuwe driewegklep. Weet iemand een goede lpg-inbouwer in de buurt van Delft of een adresje waar je online zo'n ding kunt bestellen?
Ik denk dat de driewegklep-relais kapot is, loskoppelen van de voedingsdraadjes of verwisselen heeft geen enkel effect: onder alle omstandigheden blijft de slang vacuum zuigen met als gevolg dat de mechanische klep dichtslaat. Inderdaad loopt ie minder goed omdat het vacuum-systeem wordt verstoord. Ik heb nu de slang losgekoppeld van de mechanische klep en afgedopt. Hij loopt nu al beter, maar starten blijft een beetje een lastig punt.
Ik wil gewoon zo'n nieuwe driewegklep. Weet iemand een goede lpg-inbouwer in de buurt van Delft of een adresje waar je online zo'n ding kunt bestellen?
240 GL Estate LPG 1991