14 March 2007, 15:09
Ik moet mijn 240 ook nog voorzin van een IC en heb er al wel ÃÃn, namelijk een vrij brede, platte uit een BMW 7 serie. Deze intercooler past bij mij niet achter de grille waardoor ik er aan zat te denken om hem achter de voorspoiler te plaatsen. Dit heeft wel wat nadelen, het wordt het laagste punt aan de voorkant van de auto, dus bij een extreme drempel zal de intercooler de klap opvangen...Niet goed!!! Ik moet erg veel pijpen leggen om bij de IC te komen... Hij zit achter de spoiler, waar ik dus extra grote gaten in zou moeten maken voor meer efficientie.
Kortom ik zit te kijken om er toch maar ÃÃn aan te schaffen die ik achter de grille kan plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vraag me af welke maximale afmeting ik kan gebruiken, Ik heb de auto nu niet bij huis staan en kan moeilijk even gaan meten. En wat zijn de ervaringen met de marktplaats intercoolers van 100 tot 140 euro, zal wel allemaal Chinees spul zijn, maar is het echt rotzooi?
Kortom ik zit te kijken om er toch maar ÃÃn aan te schaffen die ik achter de grille kan plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vraag me af welke maximale afmeting ik kan gebruiken, Ik heb de auto nu niet bij huis staan en kan moeilijk even gaan meten. En wat zijn de ervaringen met de marktplaats intercoolers van 100 tot 140 euro, zal wel allemaal Chinees spul zijn, maar is het echt rotzooi?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's