11 March 2007, 16:38
Als je geld wilt overhouden om af en toe te tanken kun je beter uit de buurt van de Volvodealer blijven, of welke merkgarage dan ook.
Zo'n schakelaar heb ik los liggen, deed het nog toen ik hem loshaalde. Hij zit linksbovenop de bak, om te vervangen moet je de bak een heel stuk laten zakken (cardanas los, dwarsligger loshalen). Minder makkelijk zeg maar, kan je een motorsteunrubber kosten.
Als je wat stukjes plaat buigt en wat gaatjes boort her en der kan je wel een schakelaar onderaan de pook fabrieken, daar zat de schakelaar ook wel eens.
Maar ik denk eerder dat het iets met de draden of de stekkers is, die vergaan o.i.v. olie. Alhoewel een garage dat voor 400 euro toch wel zou moeten nagaan.
Zo'n schakelaar heb ik los liggen, deed het nog toen ik hem loshaalde. Hij zit linksbovenop de bak, om te vervangen moet je de bak een heel stuk laten zakken (cardanas los, dwarsligger loshalen). Minder makkelijk zeg maar, kan je een motorsteunrubber kosten.
Als je wat stukjes plaat buigt en wat gaatjes boort her en der kan je wel een schakelaar onderaan de pook fabrieken, daar zat de schakelaar ook wel eens.
Maar ik denk eerder dat het iets met de draden of de stekkers is, die vergaan o.i.v. olie. Alhoewel een garage dat voor 400 euro toch wel zou moeten nagaan.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969