10 March 2007, 10:22
Hier een overzicht van de onderdelen:
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2...ewsIndex=1
Links (zilver) de EZK box (deze is zwart bij jou auto) en zit tegen het schutbord bij de voeten van de passagier.
Rechts de LH computer, die zit aan de rechter kant van de passagiers voeten.
Het witte relais dat in het vakje ervoor ligt is het brandstofpomprelais. dit relais zit op de EZK box geklemd en die gaan nog al eens kapot. de contacten opnieus solderen kan helpen. Dit relais stuurt meer aan dan alleen de brandstofpompen d8 ik.
Meet gelijk ook even de weerstand van de krukas-sensor. die sensor zit bovenop de behuizing van de koppeling, tussen het schutbord en de achterant van de cylindr-rij. Tussen 2 van de 3 pinnen moet iets van 160 ohm weerstand zijn. Als die sensoren oud worden willen ze nog al eens random kapot gaan en het soms wel/niet doen.
Ik heb nog een relais van de brandstofpomp en zon krukassensor liggen, die kun je wel lenen om de boel te testen (ik heb ze nu nog niet nodig)
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2...ewsIndex=1
Links (zilver) de EZK box (deze is zwart bij jou auto) en zit tegen het schutbord bij de voeten van de passagier.
Rechts de LH computer, die zit aan de rechter kant van de passagiers voeten.
Het witte relais dat in het vakje ervoor ligt is het brandstofpomprelais. dit relais zit op de EZK box geklemd en die gaan nog al eens kapot. de contacten opnieus solderen kan helpen. Dit relais stuurt meer aan dan alleen de brandstofpompen d8 ik.
Meet gelijk ook even de weerstand van de krukas-sensor. die sensor zit bovenop de behuizing van de koppeling, tussen het schutbord en de achterant van de cylindr-rij. Tussen 2 van de 3 pinnen moet iets van 160 ohm weerstand zijn. Als die sensoren oud worden willen ze nog al eens random kapot gaan en het soms wel/niet doen.
Ik heb nog een relais van de brandstofpomp en zon krukassensor liggen, die kun je wel lenen om de boel te testen (ik heb ze nu nog niet nodig)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni