2 March 2007, 22:58
Het dimlicht heeft geen zekering dacht ik, startmotorcircuit ook niet, en LPG installaties werken buiten de standaard zekeringskast om. Mijn idee is dat je zekeringskast helemaal geen stroom krijgt van het contactslot.
Het contactslot heeft 7 posities en nog meer pinnetjes, en elke sleutelpostie veroorzaakt andere elektrische verbindingen tussen die posities. Van de accu loopt een 6,0 R draad naar een "junction box", vandaar 4,0 R naar pin 30 op het contact, 4,0 R naar de zekeringen voor de dingetjes die altijd doen (lampje in handschoenkastje, alarmlicht) en 1,0 R naar het grootlichtrelais.
Verder wordt het te ingewikkeld, zoek een bedradingsschema en have fun.
Het contactslot heeft 7 posities en nog meer pinnetjes, en elke sleutelpostie veroorzaakt andere elektrische verbindingen tussen die posities. Van de accu loopt een 6,0 R draad naar een "junction box", vandaar 4,0 R naar pin 30 op het contact, 4,0 R naar de zekeringen voor de dingetjes die altijd doen (lampje in handschoenkastje, alarmlicht) en 1,0 R naar het grootlichtrelais.
Verder wordt het te ingewikkeld, zoek een bedradingsschema en have fun.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969