10 February 2007, 15:55
Vanmorgen ff langs geweest. Zaakje onder druk gezet en als ik de heren gelofen mag is de koppakking in iedergeval niet lek! Dat scheelt dus! Waar het lek dus nu wel zit weten we nog niet. Hij heeft 1 of ander goedje door de vloeistof gegooit die zilver uitslaat als hij lekt zodat je het lek makkelijker kan traceren,....
Volgens garage was kleppendeksel wel schoon en de aanslag aan de oliedop zou komen omdat deze het koudst is en eventueel water daar het eerst condenseerd. Ook zij hij dat het erg waarschijnlijk was dat de auto lang stil heeft gestaan en dat alle rubbers en keringen beetje doorzweten. Ik moest iig eerst kilometers maken (3000 tot nu toe sinds november) en dan nog eens een algehele inspectie houden.
Maar ja hij neemt wel koelvloeistof,....
Soms snap ik er niks van,..... ???
Volgens garage was kleppendeksel wel schoon en de aanslag aan de oliedop zou komen omdat deze het koudst is en eventueel water daar het eerst condenseerd. Ook zij hij dat het erg waarschijnlijk was dat de auto lang stil heeft gestaan en dat alle rubbers en keringen beetje doorzweten. Ik moest iig eerst kilometers maken (3000 tot nu toe sinds november) en dan nog eens een algehele inspectie houden.
Maar ja hij neemt wel koelvloeistof,....
Soms snap ik er niks van,..... ???
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)