16 January 2007, 16:13
Mijn eerste gedachte is:
Heb je gecontroleerd of de klok op de continu 12V aangesloten is, en niet 'achter het contactslot' zit?
Klok verbruikt niet idioot veel (anders vaker lege accu), dus wellicht doet ie 't nog een uur of 2 op de restspanningen in het systeem...
Wrs. simpel te testen: dan zou die weer moeten gaan lopen (tikken) zodra je de wagen weer op contact zet.
Maar wellicht is deze oplossing te simpel?
Heb je gecontroleerd of de klok op de continu 12V aangesloten is, en niet 'achter het contactslot' zit?
Klok verbruikt niet idioot veel (anders vaker lege accu), dus wellicht doet ie 't nog een uur of 2 op de restspanningen in het systeem...
Wrs. simpel te testen: dan zou die weer moeten gaan lopen (tikken) zodra je de wagen weer op contact zet.
Maar wellicht is deze oplossing te simpel?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005