13 January 2007, 14:54
Net de bougies eens bekeken. Zien er goed uit (volgens Haynes).
En loopt ook lekker, dus hoef nog even niets te doen.
Maar vooral die winst in het verbruik spreekt me wel aan.
Nu is voor mijn B21A (nog?) geen 123 beschikbaar, maar ik kan nog even wachten natuurlijk.
Bij mij is dat niet echt origineel dus, maar ik snap wat je bedoelt. Welke modelen/typen hadden deze wel als origineel?
Wat is de kans zoiets nog aan te treffen (of hoeveel sloperijen moet je af voor je het vind?).
En wat is dan een schappelijke prijs ervoor?
En wordt een B21A hier ook zuiniger hiermee? Anders heb ik nog geen haast...
En loopt ook lekker, dus hoef nog even niets te doen.
Maar vooral die winst in het verbruik spreekt me wel aan.
Nu is voor mijn B21A (nog?) geen 123 beschikbaar, maar ik kan nog even wachten natuurlijk.
abbabak schreef:Voor B19/21/23 a: Monteer een gebruikte orginele electronische ontsteking.
Bij mij is dat niet echt origineel dus, maar ik snap wat je bedoelt. Welke modelen/typen hadden deze wel als origineel?
Wat is de kans zoiets nog aan te treffen (of hoeveel sloperijen moet je af voor je het vind?).
En wat is dan een schappelijke prijs ervoor?
En wordt een B21A hier ook zuiniger hiermee? Anders heb ik nog geen haast...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005