12 January 2007, 12:12
Klinkt allemaal erg goed.
Heb geen problemen met onsteking. Alhoewel, ik heb het idee dat ie iets minder power heeft de laatste tijd.
Als ik het goed bergijp zou ik de bougies eens moeten bekijken,
en mogelijk dit soort systemen overwegen.
Verder zoekend op het forum kwam ik ook dit topic tegen:
Elektronische ontsteking IPV contactpunt.
Zijn dus nog meer opties.
Wat is nu wijsheid? Eigenlijk wil ik niet te veel tune-en, niet te veel pimpen, en hoef geen maximale power.
Maar het is wel lekker als de B21A lekker en liefst wat zuiniger loopt!
Kosten moeten uiteraard ook redelijk blijven, zeker in verhouding tot wat het doet...
misschien beetje off topic, maar zou dit ook kunnen helpen bij mijn probleem?
(zie : moeilijk (niet) van LPG naar benzine )
Heb geen problemen met onsteking. Alhoewel, ik heb het idee dat ie iets minder power heeft de laatste tijd.
Als ik het goed bergijp zou ik de bougies eens moeten bekijken,
en mogelijk dit soort systemen overwegen.
Verder zoekend op het forum kwam ik ook dit topic tegen:
Elektronische ontsteking IPV contactpunt.
Zijn dus nog meer opties.
Wat is nu wijsheid? Eigenlijk wil ik niet te veel tune-en, niet te veel pimpen, en hoef geen maximale power.
Maar het is wel lekker als de B21A lekker en liefst wat zuiniger loopt!
Kosten moeten uiteraard ook redelijk blijven, zeker in verhouding tot wat het doet...
misschien beetje off topic, maar zou dit ook kunnen helpen bij mijn probleem?
(zie : moeilijk (niet) van LPG naar benzine )
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005