28 December 2006, 20:47
ik heb de sensor gevonden en even de stekker er af gehad. Gelukkig kun je daar makkelijk bij
Er zat wat witte corosie op de contacten. even met contactspray ingespoten. Daarna starten en zowaar, hij liep. Niet helemaal super direct maar een stuk beter. Hij heeft vanochtend ook nog even gelopen dus was nog niet helemaal koud. Nog even morgen afwachten
Zal ik ook even een nieuwe multimeter halen want die heb ik wel nodig geloof ik.
Kan ik ook alle andere delen eens even beter controleren.
Bently zegt tot echt dat de koudestartinjector pas in werking treed bij 5 graden Fahrenheit is -15 Celsius.
Tot nu toe kom ik met het Forum verder dan met mijn dure service manual.
Hulde.

Er zat wat witte corosie op de contacten. even met contactspray ingespoten. Daarna starten en zowaar, hij liep. Niet helemaal super direct maar een stuk beter. Hij heeft vanochtend ook nog even gelopen dus was nog niet helemaal koud. Nog even morgen afwachten
Zal ik ook even een nieuwe multimeter halen want die heb ik wel nodig geloof ik.
Kan ik ook alle andere delen eens even beter controleren.
Bently zegt tot echt dat de koudestartinjector pas in werking treed bij 5 graden Fahrenheit is -15 Celsius.
Tot nu toe kom ik met het Forum verder dan met mijn dure service manual.
Hulde.
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67