28 November 2006, 22:28
Sander van Buiten schreef:Dag Erik en Harry,
Volgens mij mis je daar niet veel aan.......ben daar twee keer (ook op aanraden van Staal) geweest met de 240 en de 264. Ongeinteresseerd en duur.
Groeten,
Sander
Dank Sander, 'ongeintresseerd en duur' zijn bij mij doorslaggevend om er niet naar toe te gaan.
Volvo 740 tic '84.

