21 October 2006, 15:30
Vandaag ben ik heen en weer naar de VKB geweest: weer 120 kilometer zonder tellers en meters. Vanmiddag ook nog even naar IKEA. Toen we de auto vol hadden geladen met spullen - handig hoor, zo'n estate - en ik de sleutel weer omdraaide, lichtte de bekende kerstboom op en kropen de wijzertjes van de benzine- en temperatuurmeter omhoog. Met de motor kwam ook de toerenteller tot leven en even later - ik moest er op wachten want bij IKEA op zaterdag is het altijd file - deed de snelheidsmeter vrolijk mee. Ondertussen gaf ook de dagteller aan dat we alweer een paarhonderd meter hadden gereden...
Ik weet niet helemaal zeker of ik hier blij mee moet zijn, want nu weten we nog niks en de komende tijd zal ik met het zweet in mijn handen de auto starten, in afwachting of de boel het nog doet. Tot die tijd: iedereen die een poging heeft gedaan om me uit de brand te helpen (en vooral Peter): bedankt!
Ik weet niet helemaal zeker of ik hier blij mee moet zijn, want nu weten we nog niks en de komende tijd zal ik met het zweet in mijn handen de auto starten, in afwachting of de boel het nog doet. Tot die tijd: iedereen die een poging heeft gedaan om me uit de brand te helpen (en vooral Peter): bedankt!