19 October 2006, 17:33
ik heb mijn lijstje ff met Thuur zijn lijstje vergeleken en zie veel overeenkomsten met zijn 83er. Maar ook een paar verschillen
hock: met mijn 83er. Voor ik daar op in ga, wil daar nog wat onderzoek naar doen. Ik heb niet alle draadjes goed kunnen volgen, daar ik losse kabelbomen heb liggen.
inmiddels ben ik wel 99% zeker dat de voeding voor de klokkenwinkel op pin 32/A binnen komt. En dat de massa aangesloten is op pin 32/4.
Het gekke is dat de vraagbaak zegt dat die voeding vanaf zekering 13 komt, bij thuur ook en in de kabelbomen van mijn 83er en 87er vanaf zekering 16 komt. Terwijl bij Rob op zekering 16 alleen maar spanning komt als de verlichting aangaat.
Het lijkt er veel op dat Volvo hier nogal eens mee aan het stoeien geweest is
Rob, het is niet het pinnetje waar drie lampjes gingen branden, daar ben ik inmiddels vrij zeker van.
Ik ben ook vrij zeker dat het niet je contactslot is, omdat bij het aanzetten van je contact zekering 13 spanning krijgt.
Ik ben wel benieuwd naar dat relais waar iemand jou op attendeeerde.
We zwoegen voort :lol: 8)

inmiddels ben ik wel 99% zeker dat de voeding voor de klokkenwinkel op pin 32/A binnen komt. En dat de massa aangesloten is op pin 32/4.
Het gekke is dat de vraagbaak zegt dat die voeding vanaf zekering 13 komt, bij thuur ook en in de kabelbomen van mijn 83er en 87er vanaf zekering 16 komt. Terwijl bij Rob op zekering 16 alleen maar spanning komt als de verlichting aangaat.
Het lijkt er veel op dat Volvo hier nogal eens mee aan het stoeien geweest is

Rob, het is niet het pinnetje waar drie lampjes gingen branden, daar ben ik inmiddels vrij zeker van.
Ik ben ook vrij zeker dat het niet je contactslot is, omdat bij het aanzetten van je contact zekering 13 spanning krijgt.
Ik ben wel benieuwd naar dat relais waar iemand jou op attendeeerde.
We zwoegen voort :lol: 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986