26 March 2005, 23:05
das moelijk
laat ik het zo zeggen:
de 1 is niet opvraagbaar (want dat gaat niemand aan) als je snap wat ik bedoel 8) [size=7px]voch auto moeilijk moeilijk !!!!!!![/size].
maar mochten we elkaar een keer spreken , bijv. onder het genot van een borreltje , is het wel bespreekbaar denk ik.
de ander mag niet opvoeren , dus ook niet uitwisselbaar. (maar dik boven gemiddeld hou het daar maar op).
de andere met T4 was de waste-gate te slap afgeveerd.
en de toerental sensor had een te zwak signaal waardoor hij af en toe stond te hoestproesten van de benz. op de bank.
maar met een tangetje de waste-gate dicht houden was er 240pk en 408 nm beschikbaar.
maar nogmaals (niet echt exact te meten op dat moment) dan draai je met 1.3 bar omdat de waste-gate niet open gaat.
maar wel leuk om ff te weten natuurlijk.
er zal wel een vervolg op komen denk ik.
sorry , voor deze zeer slechte informatie.
laat ik het zo zeggen:
de 1 is niet opvraagbaar (want dat gaat niemand aan) als je snap wat ik bedoel 8) [size=7px]voch auto moeilijk moeilijk !!!!!!![/size].
maar mochten we elkaar een keer spreken , bijv. onder het genot van een borreltje , is het wel bespreekbaar denk ik.
de ander mag niet opvoeren , dus ook niet uitwisselbaar. (maar dik boven gemiddeld hou het daar maar op).
de andere met T4 was de waste-gate te slap afgeveerd.
en de toerental sensor had een te zwak signaal waardoor hij af en toe stond te hoestproesten van de benz. op de bank.
maar met een tangetje de waste-gate dicht houden was er 240pk en 408 nm beschikbaar.
maar nogmaals (niet echt exact te meten op dat moment) dan draai je met 1.3 bar omdat de waste-gate niet open gaat.
maar wel leuk om ff te weten natuurlijk.
er zal wel een vervolg op komen denk ik.
sorry , voor deze zeer slechte informatie.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)