17 October 2006, 19:30
We zijn tot de conclusie gekomen dat de tellerunit geen spanning krijgt toegevoerd, omdat niets op de klokkenwinkel meer werkt
. Zelfs het lampje van de handrem werkt niet en dat haalt zijn massa bij de handremschakelaar weg.
Dus voeding.........
Alle zekeringen zijn in orde, en ook de draden die van het zekeringkastje weggaan voeren spanning.
Ik ben bezig geweest met elektraschema's van het oude type.
Daarin kloppen de draadkleuren niet met Rob zijn auto :twisted:
Mijn vragen zijn.
*welke pin(nen) op de stekkers achterop de klokkenwinkel geven voeding?
*is er iemand in het bezit van schema's van de superpolar?
*zijn de klokkenwinkels van alle typen uitwisselbaar? Alle klokkenwinkels van alle bouwjaren hebben dezelfde stekkeraansluitingen op de achterkant(uitgezonderd de verschillen in telleraandrijving)

Dus voeding.........
Alle zekeringen zijn in orde, en ook de draden die van het zekeringkastje weggaan voeren spanning.
Ik ben bezig geweest met elektraschema's van het oude type.
Daarin kloppen de draadkleuren niet met Rob zijn auto :twisted:
Mijn vragen zijn.
*welke pin(nen) op de stekkers achterop de klokkenwinkel geven voeding?
*is er iemand in het bezit van schema's van de superpolar?
*zijn de klokkenwinkels van alle typen uitwisselbaar? Alle klokkenwinkels van alle bouwjaren hebben dezelfde stekkeraansluitingen op de achterkant(uitgezonderd de verschillen in telleraandrijving)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986