15 October 2006, 18:01
even offtopic
Ik zal even opzoeken waar ik me netjes kan aanmelden.
Ik ben een wannabee of wannahave.
Dus ik heb geen Volvo waarin velen op dit forum ge-interesseerd zouden kunnen zijn.
Heb idd een V40T4 (met inmiddels 300PK).
Ik ga OF een 940 kopen om te tunen OF de V40 verder tunen en in een 940 rijden OF (en eigenlijk zou ik dat het liefste willen) een 240 om "gewoon in te rijden" en dan de V40 tunen. Maar dan wel een nieuwere (1993) met alle comfort zoals airco etc, Of toch de 240,.......
Afijn, ik weet het dus nog niet helemaal, maar zoekend naar (tuning) info kwam ik de 240 van Johan tegen, hoopte info over zijn tune-escapades te lezen en baalde dat ie (mijns inziens) weggejaagd was.
Vandaar dat ik binnen kwam "donderen"
einde offtopic.
Ik zal even opzoeken waar ik me netjes kan aanmelden.
Ik ben een wannabee of wannahave.
Dus ik heb geen Volvo waarin velen op dit forum ge-interesseerd zouden kunnen zijn.Heb idd een V40T4 (met inmiddels 300PK).
Ik ga OF een 940 kopen om te tunen OF de V40 verder tunen en in een 940 rijden OF (en eigenlijk zou ik dat het liefste willen) een 240 om "gewoon in te rijden" en dan de V40 tunen. Maar dan wel een nieuwere (1993) met alle comfort zoals airco etc, Of toch de 240,.......
Afijn, ik weet het dus nog niet helemaal, maar zoekend naar (tuning) info kwam ik de 240 van Johan tegen, hoopte info over zijn tune-escapades te lezen en baalde dat ie (mijns inziens) weggejaagd was.
Vandaar dat ik binnen kwam "donderen"
einde offtopic.