1 October 2006, 20:12
TheSaint77 schreef:ffgeknipt...het ging ineens over uitlaatsierstukken en velgen enz enz. en niet meer over die bjoetie van een koets van jou..
Da's fijn zo'n admin, ik vraag me eigenlijk af wie er nog meer op WINTEBANDEN rijdt ??? :roll:
Ik vind het niet fijn rijden tenzij ze echt oud zijn, De band rolt meer, meer herrie en je kunt na 2 zomers niet meer echt vertrouwen op sneeuw. Koud en droog opslaan in bandenzakken zodat die siliconen erin blijft...
[img][/img]

