19 August 2006, 09:37
Bij mijn 245 uit 1979 moeten achter de remblokken worden vervangen, dit is als het goed is een werkje van niks maar wil het toch ff checken.
Ik heb net ff het wiel eraf gehad en gekeken en zag een splitpen zitten in het asje van de blokjes, deze moet eruit uiteraard om de pen eruit te halen maar wat gebeurt er daarna?
Kan ik gewoon de pen eruit halen en vervolgens de blokjes eruit trekken? wat moet ik precies doen?
Ik kan wel weer naar de garage rijden om te laten doen maar wil het ook gewon zelf doen.. ook al om het leuke..
Ze moeten echt vervangen worden want ze zijn flink te kraken nu.. zelfs na flink remmen het eerste stukje als je weer begint met rijden. (rem nu dus rustig en heb ze net ff schoongespoten met reiniger, scheelt al een flink stuk)
Ik heb net ff het wiel eraf gehad en gekeken en zag een splitpen zitten in het asje van de blokjes, deze moet eruit uiteraard om de pen eruit te halen maar wat gebeurt er daarna?
Kan ik gewoon de pen eruit halen en vervolgens de blokjes eruit trekken? wat moet ik precies doen?
Ik kan wel weer naar de garage rijden om te laten doen maar wil het ook gewon zelf doen.. ook al om het leuke..
Ze moeten echt vervangen worden want ze zijn flink te kraken nu.. zelfs na flink remmen het eerste stukje als je weer begint met rijden. (rem nu dus rustig en heb ze net ff schoongespoten met reiniger, scheelt al een flink stuk)

