8 July 2006, 13:28
Vanochtend de 240 opgehaald bij Kallen. Koeling werkt voor zover ik tot nu toe kan beoordelen perfekt! Wijzer blijft los van belasting constant even onder halverwege staan, bij 140 km/h, bij airco aan of uit, maakt allemaal niks uit gewoon vertrouwingwekkend constant.
Het abs lampje brand nu ook constant, moet dus nog naar gekeken worden zoals afgesproken.
Koeling topic kan dus hopelijk dicht....maar ik laat het voorzichtigheidshalve liever nog effe open. Komende week wordt het immers weer echt warm, kan ik dan nog eens verder kijken of het wijzertje netjes in het witte gebied blijft.
groet
Ruud
Het abs lampje brand nu ook constant, moet dus nog naar gekeken worden zoals afgesproken.
Koeling topic kan dus hopelijk dicht....maar ik laat het voorzichtigheidshalve liever nog effe open. Komende week wordt het immers weer echt warm, kan ik dan nog eens verder kijken of het wijzertje netjes in het witte gebied blijft.
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)