7 July 2006, 16:16
ruuds70 schreef:Misschien heb je wel gelijk saint 77. Hoewel bij savelkoul vind ik de kennis ook niet echt terug in de reparaties. Bovendien vind ik het ook niet echt prettig dat ik mijn 240 drie weken kwijt ben en dan maar 3,5 uur arbeid verricht zie volgens de rekening en dan eigenlijk nog niet alles gedaan is wat ik vroeg en dan een week later je auto te warm gaat lopen (nee die koeling is prima oke!) en dan ook nog eens de accu opeens leeg staat zonder vorst aan de grond, dan vergaat mijn zin in vertrouwen wel even en ga ik naar Volvo Kallen die wel duurder is, er langer over doet vanwege het gebrek aan ervaring maar wel weet wat ik verwacht. En zou men het vergeten zijn, zeg ik hun dat met liefde en plezier nog wel even ook. En die dealers in belgie? beter met oudere volvo's ? welk belgie is dat dan?
Ik ben er heel makkelijk in. Als het niet goed is. TERUG! En gewoon melden, waarom niet. Maar dat kan overal gebeuren dat een reparatie niet goed uitvalt. Ook bij Kallen al vaker meegemaakt. Het is en blijft jammer.
Bij Rutten staan tenminste nog wel eens wat wrakken. En bieden ze zelf nog wel eens aan iets van tweedehands materiaal aan te brengen van die wagens. Daar heb ik nog het gevoel dat ze je niet aanzien voor een sloeber met een ouwe bak. Bij andere dealers kijken ze al raar als je in je korte broek in de showroom staat. Daar doet men net alsof men RollsRoyces verkoopt. Uit de hoogte.
Nee maar ik werd altijd netjes geholpen bij Rutten. En mn pa ook. Die is ook wel dik met m. Altijd vanalles te regelen. Ook hebben we de 550.000km oude 740 destijds met veel plezier altijd langsgebracht. En mijn voormalige 240 turbo konden ze daar WEL fatsoenlijk (lees uitermate uitstekend!) CO afstellen, terwijl ze het bij NIHAM in Den Haag verkloot hadden, sukkels!! (daar ga ik zeker NOOIT meer heen, tenzij voor onderdelen!) Rutten heeft nog wat monteurs die het Volvohart dragen. Bij Kallen....?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"