HUuu die hele rem opzet ziet er hoedanook griezelig uit. Die anti-rammel veer-vierkant moet andersom, en de pennen moet je erin slaan met dat borgveerringetje en al. Bij Ate remmen.
Maar goed. Je hebt daar Girling remmen achter (als het goed is staan er allemaal letters beginnend met LV en cijfers in de zijkant geslagen), daar gaan pennen met borgveertjes (kleine R clips) in, en de blokken met draadveren op hun plek: https://turbobricks.com/index.php?thread...ng.326963/
De remblokken zijn ook net verschillend in hoogte, dat terzijde.
Dat geschuurde op de schijf rem je in no-time weg (is mijn ervaring met een kuisversleten remblok).
Oh kijk, Skandix heeft ook een goeie gevonden om ATe en Griling uit elkaar te houden, het aantal bouten: https://www.skandix.de/en/installationpi...e/2000511/
Maar goed. Je hebt daar Girling remmen achter (als het goed is staan er allemaal letters beginnend met LV en cijfers in de zijkant geslagen), daar gaan pennen met borgveertjes (kleine R clips) in, en de blokken met draadveren op hun plek: https://turbobricks.com/index.php?thread...ng.326963/
De remblokken zijn ook net verschillend in hoogte, dat terzijde.
Dat geschuurde op de schijf rem je in no-time weg (is mijn ervaring met een kuisversleten remblok).
Oh kijk, Skandix heeft ook een goeie gevonden om ATe en Griling uit elkaar te houden, het aantal bouten: https://www.skandix.de/en/installationpi...e/2000511/
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

