Ondanks het simpele bedradingsschema begrijp ik niet hoe de electrische schakeling van de overdrive werkt. Duw je op de pookknop dan schakelt de magneet/spoel? in, enkel met een stroomstoot? Of schakelt die een relais in dat blijvend stroom geeft op de spoel tot je weer op de knop duwt of naar de drie schakelt, waardoor de stroom eraf floept?
Ik herken overigens geen relais zo die hierbij van belang is.
Ik vraag dit om naast het feit dat de druk in de bak niet toereikend kan zijn omdat de twee zuigers versleten kunnen zijn, maar ook omdat er mogelijk iets electrisch fout kan zijn. Bij mijn auto schakelt de bak meteen weer uit na inschakelen. Mogelijk door een kortsluiting? De magneet/spoel klikt overigens wel kortstondig in.
Ik herken overigens geen relais zo die hierbij van belang is.
Ik vraag dit om naast het feit dat de druk in de bak niet toereikend kan zijn omdat de twee zuigers versleten kunnen zijn, maar ook omdat er mogelijk iets electrisch fout kan zijn. Bij mijn auto schakelt de bak meteen weer uit na inschakelen. Mogelijk door een kortsluiting? De magneet/spoel klikt overigens wel kortstondig in.