7 July 2006, 10:06
Kallen...daar zou ik dus NIET heen gaan. Ik heb er zelf gewerkt en ken ze als geen ander. En als jij betaalbaar en betrouwbaar in ÃÂÃÂn zin plaatst en van te voren meldt dat je je bolide naar Kallen gaat brengen kun je dat betaalbaar vergeten. Daarnaast betwijfel ik de kundigheid van de monteurs bij Kallen als het gaat over volvo's >6-8 jaar. Vroeger werkte er nog wat oude rotten. Die wisten alles van buiten van dat 'oud' spul (want dat is het tegenwoordig, een 240 ook al vinden wij van niet). Tegenwoordig hangen ze iets aan de computer of moet het gewoon direct vervangen worden. Dus maak je borst maar nat.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder niets tegen Kallen. Als je een S60 hebt of iets recents dan zeg ik moet je naar Kallen. Overigens merk ik dat deze tendens zich bij veel Volvo dealers in NL plaatsvind. In België is dat wat anders. Daar verloochenen ze de oudjes niet.
Maar wat ik niet zo goed snap is dat je het wel over Savelkoul hebt. Als je dan een goede en niet te dure garage voor je 240 zoekt is het die wel!!! Dus ik zeg; ga naar Loewie en Lei!
Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder niets tegen Kallen. Als je een S60 hebt of iets recents dan zeg ik moet je naar Kallen. Overigens merk ik dat deze tendens zich bij veel Volvo dealers in NL plaatsvind. In België is dat wat anders. Daar verloochenen ze de oudjes niet.
Maar wat ik niet zo goed snap is dat je het wel over Savelkoul hebt. Als je dan een goede en niet te dure garage voor je 240 zoekt is het die wel!!! Dus ik zeg; ga naar Loewie en Lei!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"