Het zit allemaal lekker krap in elkaar ja, en ik moet bekennen dat de enige achterklepveren die ik verwijderd heb er in stukken en brokken uit kwamen, na een hoop misbruik van tangen en taal. Het officiele werktuig is een grote vork die om beide uiteinden schuift, netjes. ALs je een bankschroef, slijptol en 3 mm plaat hebt, buig je dat zo in elkaar.
De prutsoplossing is precies dat, gepruts. Ik zie aan de draaipen-kant een kleine opening waar een tie wrap door gelust kan, en aan de handjes-kant kan je m bijvoorbeeld wat naar je toe wippen met een schroevedraaier en dan een tie-wrap erom lussen. EN dan een derde tie wrap om beide tiewrap lussen naar elkaar te trekken.
De prutsoplossing is precies dat, gepruts. Ik zie aan de draaipen-kant een kleine opening waar een tie wrap door gelust kan, en aan de handjes-kant kan je m bijvoorbeeld wat naar je toe wippen met een schroevedraaier en dan een tie-wrap erom lussen. EN dan een derde tie wrap om beide tiewrap lussen naar elkaar te trekken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

