Bedankt voor jullie reacties. Het 'tonnetje' is zoals je beschrijft de stationeerafsluiter. Reageert zoals je beschreven hebt. De bobine wordt niet warm, ook al vervangen door twee dezelfde bobines en verder al eens vervangen zonder ballastweerstand, met 3 ohm bobine en electrische ontsteking. Maar ook dat maakte geen verschil. Vandaag vervang ik het kunststof knietje met terugslagklep ( die prijzen: merk Bosch te koop op internet van 5.60 € maar ook 37.50 €, voor precies hetzelfde onderdeel!)
Het ophouden met lopen is er langzaam ingeslopen. Vanmorgen bedacht ik dat de onderdrukdoos op de rotor misschien fopt als deze warm is. Hij werkt prima als je aan het slangetje zuigt. Ga ik ook nog eens testen wanneer de motor warm is en begint te bokken.
Ik ga er verder vanuit dat wanneer de remmen het gewoon doen, het membraan van de rembekrachtiging niet gescheurd is door de backfire. Overigens, zoals ik eerder al beschreef, alle pakkingen inlaat, uitlaat, carburateur heb ik vervangen en alles is potdicht.
Ik zoek weer verder.
Het ophouden met lopen is er langzaam ingeslopen. Vanmorgen bedacht ik dat de onderdrukdoos op de rotor misschien fopt als deze warm is. Hij werkt prima als je aan het slangetje zuigt. Ga ik ook nog eens testen wanneer de motor warm is en begint te bokken.
Ik ga er verder vanuit dat wanneer de remmen het gewoon doen, het membraan van de rembekrachtiging niet gescheurd is door de backfire. Overigens, zoals ik eerder al beschreef, alle pakkingen inlaat, uitlaat, carburateur heb ik vervangen en alles is potdicht.
Ik zoek weer verder.