27 January 2022, 12:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 January 2022, 13:18 door Grey240Polar.)
Klopt, je hebt gelijk en waarvoor mijn excuses.
Omdat je eerste alinea gaat over de huidige opzet zonder versterker maar met toch vier speakers werd mijn aandacht vooral getrokken door dit deel van de vraag en is me ontgaan dat het identieke plaatje niet ging over de radio maar de versterker. Mijn aandacht was bij het plaatje waarschijnlijk al verslapt
.
Ik kan het achteraf wel proberen recht te gaan breien door te zeggen dat je toch eerst vanaf de steker van de radio moest gaan kijken naar de huidige modificaties voordat de stekker van de versterker relevant werd, maar dat was niet mijn bewuste bedoeling.
Hoe heb je de pinout van de versterker bepaald? Door steeds één speaker los te gooien en te kijken tussen welke twee pinnen de weerstand van 4 of 8 Ohm naar oneindig hoog ging?
Omdat je eerste alinea gaat over de huidige opzet zonder versterker maar met toch vier speakers werd mijn aandacht vooral getrokken door dit deel van de vraag en is me ontgaan dat het identieke plaatje niet ging over de radio maar de versterker. Mijn aandacht was bij het plaatje waarschijnlijk al verslapt
. Ik kan het achteraf wel proberen recht te gaan breien door te zeggen dat je toch eerst vanaf de steker van de radio moest gaan kijken naar de huidige modificaties voordat de stekker van de versterker relevant werd, maar dat was niet mijn bewuste bedoeling.
Hoe heb je de pinout van de versterker bepaald? Door steeds één speaker los te gooien en te kijken tussen welke twee pinnen de weerstand van 4 of 8 Ohm naar oneindig hoog ging?
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47