1 August 2021, 10:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 August 2021, 11:03 door Grey240Polar.)
Volvonr. 953035 (35 mm) of 953040 (48 mm)
De diameter is 6 mm, maar de draad staat er niet bij. Draai er toch maar eentje uit en houd de draad van een M6 bout in die van het tapeind. Past dat perfect, dan is het idd M6. En daarmee zou ik dan meteen naar de automaterialenzaak gaan, niet dat die dingen met nog geen € 2 per stuk voor "originele" items een vermogen kosten.
Kom er net dus zelf achter dat er twee lengtes zijn, maar heb geen idee waarom.
Lekkende kleppendekselpakking is een bekend euvel, ook met goede tapeinden, een nieuwe pakking met wat vloeibare pakking monteren geeft meer kans op succes. Als de tapeinden niet dol gedraaid zijn zou ik ze lekker laten zitten. Je mag toch maar weinig kracht op die moeren zetten (12 Nm) anders werk je lekkage juist weer in de hand.
De diameter is 6 mm, maar de draad staat er niet bij. Draai er toch maar eentje uit en houd de draad van een M6 bout in die van het tapeind. Past dat perfect, dan is het idd M6. En daarmee zou ik dan meteen naar de automaterialenzaak gaan, niet dat die dingen met nog geen € 2 per stuk voor "originele" items een vermogen kosten.
Kom er net dus zelf achter dat er twee lengtes zijn, maar heb geen idee waarom.
Lekkende kleppendekselpakking is een bekend euvel, ook met goede tapeinden, een nieuwe pakking met wat vloeibare pakking monteren geeft meer kans op succes. Als de tapeinden niet dol gedraaid zijn zou ik ze lekker laten zitten. Je mag toch maar weinig kracht op die moeren zetten (12 Nm) anders werk je lekkage juist weer in de hand.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

