10 February 2021, 17:36
(10 February 2021, 17:16)Arjan. schreef: Hmm, Scotch lock klemmen. Het enige waar die dingen goed voor zijn is om je storing-zoek-skills regelmatig te oefenen.
Het gaat om die groene zekering toch? Wat daar achter hangt ziet er idd niet origineel uit. Een idee waar de blauwe en daaraan verbonden rood-groene draad naartoe gaan? En zit er nog meer op dan die blauwe draad?
Is er een reden waarom je de brandstofpomp verdenkt? Hoort die volgens het klepje op zekering 6? En wat kapt er allemaal mee als de zekering klapt? Is het nog te relateren aan een bepaalde activiteit? Remmen? Richting aangeven? Ruiten wissen?
Klopt, de groene zekering. Jij bedoelt wat ze daaraan op de zijkant "ingeplugd" hebben denk ik?
Ik kan die erbij geknustelde kabels er wel eens uit trekken om te checken.
De reden waarom ik de brandstofpomp verdenk is omdat de auto een hele tijd stil had gestaan/ weinig gereden. Na een 1.5 uur rijden begonnen de problemen. Tijdens dit rijden heel minimaal inhouden van de motor geconstateerd, leek op een brandstof probleem.
Op die zekering zitten de brandstofpomp en injectiesysteem, verder niets.
Op contact gaat de zekering er niet uit. Draait de motor is het binnen 3 seconden gebeurd, dan valt de motor dus ook uit (geen brandstof). Niet te relateren aan een specifieke activiteit.