27 October 2020, 19:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 October 2020, 19:37 door BartJu.)
Netjes, en die AW71 ga je plezier aan beleven, scheelt een flink stuk toeren en geluid. Tenmimste, dat is mijn ervaring. In verbruik (werd toen ook als pre genoemd) scheelt het niets, althans niet merkbaar.
Is het gelukt het om de doorgezakte stoel te fixen? Ik zag ook je Gezocht post voor een andere. Ik heb er zelf nu andere stoelen in zitten, de originele staan op zolder, vooral links is ook doorgezakt. Misschien iets voor deze winter...
Overigs leuk die blauwe platen, maar officieel is ie 32 dagen te jong daarvoor, maar goed, ik zie wel vaker minder geloofwaardige combinaties rijden, dus zal wel loslopen.
Is het gelukt het om de doorgezakte stoel te fixen? Ik zag ook je Gezocht post voor een andere. Ik heb er zelf nu andere stoelen in zitten, de originele staan op zolder, vooral links is ook doorgezakt. Misschien iets voor deze winter...
Overigs leuk die blauwe platen, maar officieel is ie 32 dagen te jong daarvoor, maar goed, ik zie wel vaker minder geloofwaardige combinaties rijden, dus zal wel loslopen.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005