17 October 2020, 15:42
Hmm, ik was helemaal blij dat ik de oorzaak gevonden leek te hebben tot ik vandaag op een rit terug bij 80 km/u eens de koppeling intrapte. Het toerental bleef op 1000 hangen en ja hoor, bij het volgende stoplicht draaide de motor weer 950 rpm.
M.a.w. de ECU was dus niet de veroorzaker. Ik heb het bij een volgende rit niet meer gezien, dus wellicht is het symptoom op deze ECU minder, maar de echte oorzaak heb ik dus nog niet gevonden. Ik heb nu maar een DMM standaard bij het contact van de LMM geprikt. Eens kijken of dat iets oplevert...
M.a.w. de ECU was dus niet de veroorzaker. Ik heb het bij een volgende rit niet meer gezien, dus wellicht is het symptoom op deze ECU minder, maar de echte oorzaak heb ik dus nog niet gevonden. Ik heb nu maar een DMM standaard bij het contact van de LMM geprikt. Eens kijken of dat iets oplevert...
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47