7 October 2020, 22:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 October 2020, 22:11 door Marc1970.)
Er is ook reparatie zilververf voor die lijntjes. Maar ik heb met stukjes alufolie onder plakband aardig wat lijntje gered bij mijn vorige 144. Zinkverf werkte niet.
Deze 144 heeft twee blaasopeningen op de hoedeplank! Als je je afvraagt waarom die kachelmotor zo sterk is, in het begin blies ie warme lucht door kanalen over de vloer tot aan de achterruit.
Veel Volvo handboeken staan nu op scribd.com.
Maar ga er maar vanuit dat de massadraad in de scharnier (weerskanten) gebroken is, en zelfs de rafelige eindjes elkaar niet meer bereiken.
Hier allerlei handigerds met plakband en soldeerbout: https://forums.tbforums.com/showthread.php?t=248044
Deze 144 heeft twee blaasopeningen op de hoedeplank! Als je je afvraagt waarom die kachelmotor zo sterk is, in het begin blies ie warme lucht door kanalen over de vloer tot aan de achterruit.
Veel Volvo handboeken staan nu op scribd.com.
Maar ga er maar vanuit dat de massadraad in de scharnier (weerskanten) gebroken is, en zelfs de rafelige eindjes elkaar niet meer bereiken.
Hier allerlei handigerds met plakband en soldeerbout: https://forums.tbforums.com/showthread.php?t=248044
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

