Tsja daar heb je van ongeveer 5 plaatdelen een hoekje nodig, beetje zonde om hele reparatiestukken te kopen daarvoor. Meest klop(te) ik dat soort stukjes zelf uit Zincor 1mm plaat.
De reservewielbak zou je weerskanten kunnen vervangen, die onderrand is ook niet best meer. De rand waar de klep op sluit zitten een hoop lastige vouwen in om zelf te maken, is ook in één deel te koop, dat schiet lekker op. Deze: https://volvoonderdelen.com/body-145-245...volvo.html
Het onder-onderdeel is van een willekeurige plaat, en er zit ook nog een verstevigingsrib binnenin.
Maar structureel geven deze gaatjes nulkommaniks, polyester matje erop en je boot drijft weer.
Je hebt daar wel een onderbouw trekhaak, maar er hangt een 60L LPG tank onder, helemaal buiten? Ik kan me daar weinig bij voorstellen, maak s een overzichtfoto van onderaf.
Meest heeft de 245 een kleinere (iets van 48L) LPG tank, tussen de balken, half in de bodem, zodat de bovenkant vd tank tegen de onderkant vd laadvloer uitkomt. Iets meer naar voren, zodat de constructie vd achterkant nauwelijks veranderd wordt, en er een plekje voor de originele uitlaatdemper overblijft.
Nadeel is dat 48L maar 38L netto oplevert en mijn superzuinige B230F reed daarmee 300 km op een mooie dag.
Ah kijk estateservices heeft links en rechts de wielbak en de klepsluitingsplaat, dan heb je de grote stukken kant en klaar: https://www.estateservices.nl/carrosseri...twerk.html
De reservewielbak zou je weerskanten kunnen vervangen, die onderrand is ook niet best meer. De rand waar de klep op sluit zitten een hoop lastige vouwen in om zelf te maken, is ook in één deel te koop, dat schiet lekker op. Deze: https://volvoonderdelen.com/body-145-245...volvo.html
Het onder-onderdeel is van een willekeurige plaat, en er zit ook nog een verstevigingsrib binnenin.
Maar structureel geven deze gaatjes nulkommaniks, polyester matje erop en je boot drijft weer.
Je hebt daar wel een onderbouw trekhaak, maar er hangt een 60L LPG tank onder, helemaal buiten? Ik kan me daar weinig bij voorstellen, maak s een overzichtfoto van onderaf.
Meest heeft de 245 een kleinere (iets van 48L) LPG tank, tussen de balken, half in de bodem, zodat de bovenkant vd tank tegen de onderkant vd laadvloer uitkomt. Iets meer naar voren, zodat de constructie vd achterkant nauwelijks veranderd wordt, en er een plekje voor de originele uitlaatdemper overblijft.
Nadeel is dat 48L maar 38L netto oplevert en mijn superzuinige B230F reed daarmee 300 km op een mooie dag.
Ah kijk estateservices heeft links en rechts de wielbak en de klepsluitingsplaat, dan heb je de grote stukken kant en klaar: https://www.estateservices.nl/carrosseri...twerk.html
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969